کلینیک دندانپزشکی
دریــــــای نــــور Daryayenoor Dental Clinic

آخرین بروز رسانی: 4 آذر 1398
دندانپزشکی به روش سدیشن (سدیشن به معنی داروی مسکن است) روشی از درمان است که مبتنی بر استفاده دقیق و هدایت شده از داروهای مسکن است. در این روش که به اشتباه آنرا دندانپزشکی در خواب مینامند، بیمار درواقع خواب نیست بلکه در اثر مصرف داروهای مسکن، احساس خواب آلودگی میکند.
بسیاری از مشکلات امروزی دندانهای مردم در سراسر دنیا بخاطر ترس از دندانپزشکی است! بسیاری از مردم از دندانپزشکی میترسند و به همین دلیل به موقع به دندانپزشک مراجعه نمی‌کنند. این افراد معمولا زمانی به سراغ دندانپزشکی میروند که درد دندانشان به مرحله غیر قابل تحمل رسیده و مجبور به مراجعه شده‌اند. که این خیلی دیر است و دندانهایی که میتوانستند مدتی قبل براحتی و با هزینه کم درمان شوند، حالا به مرحله حاد رسیده و نجات آنها یا سخت و یا شاید غیر ممکن باشد. امیدواریم که شما در بین این افراد نباشید اما اگر در اطراف شما چنین افرادی هستند شما میتوانید با خواندن این مطالب به آنها کمک کنید.

یکی از امتیازات درمان به روش سدیشن، ایجاد خاطره‌ای خوب از دندانپزشکی در بیمار است که میتواند در درمانهای بعدی او تاثیر مثبتی داشته باشد.
اكثر درمانهای دندانپزشكی را مي توان در شرايطی انجام داد كه بيمار تحت تاثير داروی بيهوشی سبك در وضعيت خواب به سر مي برد. نوع داروهای انتخاب شده جهت اين بيهوشي به نوعی است كه بيمار بعد از بهوش آمدن خاطره‌ای از زمان بيهوشی خود ندارد. اين عمل باعث از بين رفتن اضطراب، درد و آگاهي نسبت به درمان می‌شود. اين داروها توسط پزشك متخصص بيهوشی و در حضور وی وارد بدن شده و پزشك متخصص علائم حياتی بيمار را در حين درمان كنترل می‌نمايد.
سدیشن.jpg

آيا داروهای مصرفی در سدیشن مطمئن می باشند؟

وقتي ميزان صحيح از دارو توسط پزشك متخصص بيهوشی وارد بدن شود اين درمان كاملاً قابل اطمينان و بدون عوارض می‌باشد.

هیچ موضوعی یافت نشد

نام و نام خانوادگی