12 اردیبهشت 1400، ساعت 15 : 18

سلام. وقت بخیر. در مورد عصب کشی دندان اگر به صورت اصولی و به درستی توسط دندانپزشک باتجربه انجام گیرد هیچ مشکلی برای شما ایجاد نمی شود و اصلا ربطی به این ندارد که عصب شما یک تکه خارج شود یا تکه تکه پس جای هیچ نگرانی نیست زیرا آنچه که مهم است نفوذ به عمق ریشه دندان و پیدا کردن و تخلیه جز به جز عصب دندان مورد نظر می باشد. برای عصب کشی دندان و درمان ریشه، در ابتدا دندانپزشک با استفاده از ماده ی بی حس کننده بافت های لثه کناری دندان را بی حس می کند. و بعد از آن پوسیدگی های موجود بر روی دندان را کاملا رفع و عفونت هایی که در مرکز دندان ایجاد شده را به طور کامل خارج می کند. بعد از خارج کردن کامل عفونت دندان آسیب دیده میکروب های موجود در کانال های عصبی دندان از بین می رود و در نهایت کانال های دندان جز به جز با دقت پیدا و تخلیه می شود سپس در مرحله دوم دندان با مواد آمالگام یا کامپوزیت پر می شود. --------------------- در صورت نیاز به دریافت مشاوره تکمیلی می توانید از طریق درگاه های زیر با ما در تماس باشید. تلفن تماس :88769378-88178610 تماس با واتساپ: 09392798088 آدرس اینستا : daryayenoor_original

مطالب پیشنهادی

درمان ریشه
درد پس از عصب کشی تا چه مدت زمان طبیعی است؟
اگر ریشه دندان حین کشیدن دندان به اندازه چند میلی متر باقی بمونه مشکل ساز است؟
آبسه دندانی که کامپوزیت شده را چه باید کرد؟

نشانی: تهران - خیابان بهشتی - خیابان سرافراز - بین هشتم و دهم پلاک 38 طبقه دوم