در واتساپ به ما ملحق شوید
محمد مهدی
4 دی 1399

احتمال دارد درد به جهت کشیدن دندان 4 باشد چند روزی صبر کنید در غیر این صورت بعد از ترمیم دندان (پرکردن دندان) گاهی پیش می‌آید که دندان‌ها حساس می‌شوند و احساس درد می کنیم. درد بعد از پرکردن شدید البته شایع نیست ولی در یکی دو روز اول،ممکن است که درجاتی از درد توسط فرد تجربه شود. حساسیت بعد از ترمیم دندان ممکن است. چند روز تا چند هفته ادامه داشته باشد. ادامه حساسیت و آزاردهنده بودن آن بعد از سپری شدن این مدت، بیانگر این است که مداخله درمانی بیشتری مورد نیاز است. این مداخله می‌تواند از تعویض ترمیم با یک ترمیم دیگر یا اجرای کف بندی تا عصب کشی آن دندان را شامل شود.درد در صورت فشار برای روز های اول بعد از ترمیم به علت بلندی ترمیم است در حالت‌های دیگر ممکن است التهاب و آثار عفونت به استخوان دور ریشه دندان رسیده باشد که با تست‌هایی که دندانپزشکتان در بررسی شرایط دندان شما انجام می‌دهد، تشخیص قطعی می‌شود.در صورت قطعی بودن عفونت با منشا ریشه پای استخوان ریشه دندان برای جلوگیری از از دست رفتن دندان، تنها راه چاره، درمان عصب کشی باشد.بهتر است به پزشک مراجعه کنید و با گرفتن عکس از دندان علت قطعی درد را مشخص کنید تا درمان انجام شود.
تلفن تماس :02188769378 - 02188178610
تماس با واتساپ: 989392798088+