×
هادی
7 شهریور 1400، ساعت 24 : 4

سلام چند ساعت پس از تزریق دوز اول واکسن سینوفارم چند زخم در دهان و زبانم ایجاد شده و لثه هام متورم و تیره شدن چه‌کار کنم

سلام. تا به حال گزارش و مقاله ای  مبنی بر اینکه ارتباطی بین تزریق واکسن کرونا و زخم دهانی منتشر نشده است.
 می‌توانید با کلینیک در ارتباط باشید تا درصورت مشاهده مورد مشابه به شما گزارشی داده شود. 
احتمالا همزمانی در تزریق واکسن کرونا و مشکلات دهانی متذکر شده، رخ داده است.
 دلایل تیره و متورم شدن لثه همچون افزایش غلظت خون، عفونت شدید در دهان، آسیب خوردگی و کبودی لثه مانند سایر کبودی‌های اعضای بدن و .. می‌تواند باعث به‌وجود آمدن این مشکل برای شما شده باشند. برای برطرف کردن این مشکل باید یک هفته بعد از تزریق واکسن کرونا به متخصص پریو(جراح لثه) مراجعه کنید.
-کاربرد لیزر در دندان پزشکی

طرح سوال جدید


  (برای اطلاع از پاسخ سوال)

    


نشانی: تهران - خیابان بهشتی - خیابان سرافراز - بین هشتم و دهم پلاک 38 طبقه دوم

کلینیک دندانپزشکی دریای نور
Tehran