21 اردیبهشت 1400، ساعت 28 : 11

سلام من هفته سوم کرونا رو میگذرونم دندان درد شدیدی دارم که خیلی شبها اذیت میشم. حالا بعد از گذشت سه هفته میتونم با آمپول های رقیق کنند ه خون که زدم عصب کشی انجام دهم. ممنون میشم جواب بدین

سلام وقت بخیر. در مورد آمپول رقیق کننده خونی که فرمودین می توانید درمان عصب کشی انجام دهید و فقط درمان هایی مثل جراحی و کشیدن که امکان خونریزی زیاد فک وجود دارد نباید انجام دهید اما با توجه به شرایط ابتلای شما به کرونا قبل از مراجعه بهتر است تست آزمایشگاهی دهید و در صورت منفی بودن با عکس رادیوگرافی به دندانپزشک مراجعه فرمایید. زمانی باید عصب کشی انجام داد که درد و پوسیدگی به عصب دندان رسیده باشد که در این صورت درد ناگهان به سراغ افراد می‌آید و یا دندان در مقابل غذاهای سرد و گرم حساسیت زیادی نشان می‌دهد. در عصب‌کشی دندان، در ابتدا دندان تخلیه می‌شود و بعد از نابود شدن ماده عصبی، دندان با ماده پرکننده پر می‌شود و به این گونه دندان عصب‌کشی می‌شود. گاهی اوقات نیز دندان دچار عفونت شدیدی می شود و باکتری‌هایی در شرایط بدون اکسیژن زنده می مانند تکثیر می‌شوند و داخل دندان را پر میکنند در این شرایط دندان‌پزشک سعی می‌کند عفونت را با دارو نابود و سپس اقدام به عصب‌کشی دندان بکند.
 -------------------------
 در صورت نیاز به دریافت مشاوره تکمیلی می توانید از طریق درگاه های زیر با ما در تماس باشید. تلفن تماس :88769378-88178610 تماس با واتساپ: 09392798088 آدرس اینستا : daryayenoor_original

مطالب پیشنهادی

درمان ریشه
درد پس از عصب کشی تا چه مدت زمان طبیعی است؟
اگر ریشه دندان حین کشیدن دندان به اندازه چند میلی متر باقی بمونه مشکل ساز است؟
آبسه دندانی که کامپوزیت شده را چه باید کرد؟

نشانی: تهران - خیابان بهشتی - خیابان سرافراز - بین هشتم و دهم پلاک 38 طبقه دوم