کلینیک دندانپزشکی دریای نور با همکاری با جمعی از دندانپزشکان جوان، متخصص، خوش برخورد و همچنین به با داشتن به روزترین تکنیک های علم و هنر دندانپزشکی، پیوسته می کوشیم که خاطره خوبی از یک درمان خوب برای شما ایجاد کنیم.

کلینیک دندانپزشکی دریای نور مفتخر به همکاری با تیمی از بهترین و متعهد ترین پزشکان کشور میباشد.

با دکتر مرتضی معطری آشنا شوید: سوال خود را مستقیما از دکتر معطری بپرسید

دکتر مرتضی معطری (Dr. Morteza Moatari)

تخصص: درمان ریشه
مطالب مرتبط با دکتر معطری

سوالات کاربران

ایرانی 6 دی 1399

سلام آقای دکتر . آیا عصب کشی دردناک است و دیگر اینکه دندان من ریشه های بلند با انتهای کج وکانال باریک دارد آیا دندانی با چنین خصوصیات درمان ریشه موفقی رویش انجام خواهد شد

پاسخ: دکتر معطری

اغلب بیماران نیازمند به درمان ریشه از این عمل می ترسند. این در حالی است که عصب کشی دندان و درمان ریشه تحت بی حسی کامل انجام می شود و بیمار دردی را طی این مرحله احساس نمی کند. همچنین درد بعد از درمان ریشه با یک مسکن قابل کنترل است. بعد از گرفتن عکس به متخصص عصب کشی مراجعه کنید و با مشورت ایشان تحت درمان قرار میگیرید و با توجه به شرایط دندان شما قطعا متخصص بهترین درمان با بیشترین احتمال موفقیت برای شما انجام خواهند داد.

سعید سیدی 17 آذر 1398

هزینه عصب کشی دندان؟

پاسخ: دکتر معطری

با سلام و ممنون از پرسش شما ... به علت متفاوت بودن اعصاب دندان ها، هزینه عصب کشی دندانها متفاوت است و متاسفانه شما اشاره‌ای به دندان مورد نظرتان نکرده‌اید.

طرح سوال

اگر سوالی دارید میتوانید از دکتر معطری بپرسید. سوال شما پس از تائید مدیریت سایت نمایش داده خواهد شد.

نشانی: تهران - خیابان بهشتی - خیابان سرافراز - بین هشتم و دهم پلاک 38 طبقه دوم