در واتساپ به ما ملحق شوید

کلینیک دندانپزشکی دریای نور با همکاری با جمعی از دندانپزشکان جوان، متخصص، خوش برخورد و همچنین به با داشتن به روزترین تکنیک های علم و هنر دندانپزشکی، پیوسته می کوشیم که خاطره خوبی از یک درمان خوب برای شما ایجاد کنیم.

کلینیک دندانپزشکی دریای نور مفتخر به همکاری با تیمی از بهترین و متعهد ترین پزشکان کشور میباشد.

با دکتر مرتضی معطری آشنا شوید: سوال خود را مستقیما از دکتر معطری بپرسید

دکتر مرتضی معطری (Dr. Morteza Moatari)

تخصص: درمان ریشه
مطالب مرتبط با دکتر معطری

سوالات کاربران

الهه محمدبیگی 5 فروردین 1400

سلام اقای دکتر. من دندونموعصب کشی وپرکردم الان بعداز۳سال دردگرفته. ممکنه ازخوردن چیزسفت باشه چون وقتی مچیزمحکم وسخت خوردم ازدیروزدردش شروع شده ممنون میشم بگیدچیکارکنم خیلی درددارم

پاسخ: دکتر معطری

سلام وقت بخیر . اگر شکستگی در دندان اتفاق افتاده باشد درد شما به همان علت است اما اگر شکستگی رخ نداده باشد باید دندان مورد نظر توسط متخصص حتما بررسی شود. گاهی اوقات دندان عصب کشی شده بعد ازگذشت زمان طولانی از درمان دوباره درد میگیرد که می‌تواند علت های متفاوتی داشته باشد مثلا عصب کشی ناقص ، پوسیدگی دوباره و یا حتی شکل گیری ترک و شکستگی در ریشه. به طور کلی هر گونه ایراد در پاکسازی و شکل دهی دورن کانال ریشه به خودی خود می تواند باعث درد شود. وجود میکروارگانیسم و بافت‌های مرده داخل کانال ریشه نیز می‌تواند باعث درد دندان شود که این درد باعث مسدود شدن مسیر بالا و پایین ریشه زمینه برای وارد شدن میکروب کانال دندان فراهم می‌کند که همین امر باعث التهاب دندان و ایجاد درد می‌شود. ---------------------------------------------------------------------------------- چنانچه نیاز به مشاوره جامع تر دارید مشاوران ما 24 ساعت به صورت آنلاین آماده ی پاسخگویی به سوالات شما می باشند. تلفن تماس :88769378-88178610 تماس با واتساپ: 09392798088 آدرس اینستا : daryayenoor_original

ایرانی 6 دی 1399

سلام آقای دکتر . آیا عصب کشی دردناک است و دیگر اینکه دندان من ریشه های بلند با انتهای کج وکانال باریک دارد آیا دندانی با چنین خصوصیات درمان ریشه موفقی رویش انجام خواهد شد

پاسخ: دکتر معطری

اغلب بیماران نیازمند به درمان ریشه از این عمل می ترسند. این در حالی است که عصب کشی دندان و درمان ریشه تحت بی حسی کامل انجام می شود و بیمار دردی را طی این مرحله احساس نمی کند. همچنین درد بعد از درمان ریشه با یک مسکن قابل کنترل است. بعد از گرفتن عکس به متخصص عصب کشی مراجعه کنید و با مشورت ایشان تحت درمان قرار میگیرید و با توجه به شرایط دندان شما قطعا متخصص بهترین درمان با بیشترین احتمال موفقیت برای شما انجام خواهند داد.

سعید سیدی 17 آذر 1398

هزینه عصب کشی دندان؟

پاسخ: دکتر معطری

با سلام و ممنون از پرسش شما ... به علت متفاوت بودن اعصاب دندان ها، هزینه عصب کشی دندانها متفاوت است و متاسفانه شما اشاره‌ای به دندان مورد نظرتان نکرده‌اید.

طرح سوال

اگر سوالی دارید میتوانید از دکتر معطری بپرسید. سوال شما پس از تائید مدیریت سایت نمایش داده خواهد شد.

نشانی: تهران - خیابان بهشتی - خیابان سرافراز - بین هشتم و دهم پلاک 38 طبقه دوم