در واتساپ به ما ملحق شوید مشاوره آنلاین

کلینیک دندانپزشکی دریای نور با همکاری با جمعی از دندانپزشکان جوان، متخصص، خوش برخورد و همچنین به با داشتن به روزترین تکنیک های علم و هنر دندانپزشکی، پیوسته می کوشیم که خاطره خوبی از یک درمان خوب برای شما ایجاد کنیم.

کلینیک دندانپزشکی دریای نور مفتخر به همکاری با تیمی از بهترین و متعهد ترین پزشکان کشور میباشد.

با دکتر علیرضا شکروی آشنا شوید: سوال خود را مستقیما از دکتر شکروی بپرسید

دکتر علیرضا شکروی (Dr. Alireza Shokravi)

تخصص: جراح دندانپزشک عمومی
دکتر علیرضا شکروی فارغ التحصیل رشته دندانپزشکی در سال 1382 در تهران هستند و با 17 سال سابقه یکی از دندانپزشکان مجرب و توانمند در کلینیک دندانپزشکی دریای نور می باشند.
ایشان معتقدند درد دندانپزشکی به دلیل التهاب در فضایی محدود در سخت ترین ماده بدن که مینای دندان است یکی از طاقت فرساترین دردها است و کاری را  که یک دندانپزشک در جهت کاستن از درد مردم و نیز افزایش حس اعتماد به نفس به بیماران انجام می دهد را بسیار ارزشمند و لبخند رضایت بیماران پس از دریافت خدمات درمانی را موهبتی می دانند که عالی ترین پاداش برای کسب دانش، مهارت و تجربه برای یک دندانپزشک است.
دکتر شکروی فعالیت به عنوان دندانپزشک را در فاصله سالهای 2010 تا 2013 در شهرهای ملبورن و کنز استرالیا پیش بردند و فعالیت تحت استانداردهای سخت گیرانه انجمن درمانی دندانپزشکی استرالیا (Australian Dental Council) را یکی از اثر بخش ترین دوره ها جهت ساختن تجربه کنونی کاری خود می دانند.
ایشان درسال 2012با گذراندن دوره فلوشیپ زیبایی مدرک دندانپزشکی زیبایی (Cosmetic dentistry) را از دانشگاه ملبورن استرالیا دریافت نمودند و دارای تجربه خاص در زمینه درمانهای زیبایی از جمله تکنیک های طراحی لبخند و برطرف کردن لبخندهای لثه ای (Gummy Smile) و استفاده از لمینیت های سرامیکی، کامپوزیت با حداقل تراش مینای دندان می باشند.
همچنین گذراندن دوره هیپنوتیزم و دریافت گواهی نامه انجمن هیپنوتیزم ایران نیز از دیگر تجارب علمی ایشان است.
در تکنیک های هیپنوتیزم با استفاده از ریلکسیشن (Relaxation) و انحراف توجه بیمار از موضوع درد یا اضطراب (Intense Concentration Or Focused Attention) می توان به آن دسته از بیماران دارای اضطراب شدید و یا ترس (فوبیای) دندانپزشکی هستند کمک کرد.

لبخند زیبا و ناشی از رضایت بیماران بهترین پاداش برای یک دندانپزشک است.

سوالات کاربران

هیچ موضوعی یافت نشد